INFRA, s.r.o., Tyršova 241 , Stařeč
Seminář je určen všem prodejcům a obchodníkům, kteří působí v maloobchodní sféře. Rozdíly mezi špatnými a dobrými prodejci v maloobchodě jsou zřejmé hned - na tržbách. Je potřeba si uvědomit, že produktů, které se prodávají samy, existuje jen málo. Je tedy jasné, že úspěšnost maloobchodní prodejny dnes už závisí pouze na schopnostech prodejců. Důležité je také obecné využití obchodního potenciálu provozovny a potenciálu produktů. Na semináři se naučíte, jak přistupovat k zákazníkovi, jak mu nenásilně a poutavě nabídnout produkt a dovést jej až k vlastnímu nákupu. Dále se dozvíte, že práce s klienty vlastním nákupem nekončí - uvědomíte si, jak nutná je poprodejní péče o zákazníka. Jen tak lze totiž nejlépe dosáhnout toho, aby se zákazník do obchodu vrátil, anebo nejlépe, jej ještě dál doporučoval. Nedílnou součástí semináře jsou praktické ukázky a mnoho zajímavých příkladů z praxe. Obsah semináře: - uvítání klienta při příchodu – otevření cesty k obchodu - jak a kdy správně oslovit klienta – časování komunikace s klientem - jak nabídnout svůj produkt – specifika nabídek jednotlivých produktů - můj obchod – pasivní nástroj k tržbám - jak získat klienta k opakovaným nákupům - jak maximálně využít potenciál své provozovny a svých produktů