INFRA, s.r.o., Tyršova 241 , Stařeč
Je mnoho možností, jak oslovit koncového příjemce, jak dosáhnout zvýšení povědomí o firmě, značce či výrobku a zvýšit prodej produktu. Seminář je určen pracovníkům obchodních oddělení, pracovníkům, majícím na starosti návrh a realizaci reklamních kampaní nebo komunikaci s reklamními agenturami. Účastníci na semináři zjistí, jak popsat a definovat princip reklamy, jak vypracovat zadání pro agenturu, která spolupracuje při realizaci reklamních aktivit. Díky těmto informacím bude účastník lépe chápat všechny související procesy, spojené s tvorbou reklamní kampaně z pohledu reklamní agentury, které její vytvoření zadává. Získá natolik potřebný vhled do tak důležitého segmentu, jakým je reklamně-komunikační podnikání. Bude mít nadhled a reklamní/mediální mágové ho už nebudou moci tak snadno „opít rohlíkem“. Obsah semináře: - principy reklamní komunikace - reklamní mýtus a role agentur - nadlinkové a podlinkové reklamní aktivity - obsah a realizace poselství - srozumitelnost reklamy - metody přesvědčení zákazníka - role emocí v reklamě - internetová reklama a e-aktivity